تهدیدها و تحریم های دشمنان با پیروی از ولایت فقیه محكوم به شكست است
نوشته شده توسط : abbuse

به گزارش ایرنا، آیت الله' قربانعلی دری نجف آبادی' روز سه شنبه درمراسم صبحگاه مشترك نیروهای مسلح مستقر در استان مركزی در اراك افزود: دشمن توانایی درك فرهنگ ایثار و شهادت و حركت براساس سیره نبوی و علوی را ندارد و به همین خاطر رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند كه ما در شرایط بدر هستیم.

وی ادامه داد: اردوگاه اسلام در شرایط بدر و حنین توانایی خنثی كردن تحریم ها و تهدیدهای دشمن را دارد و امروز نیروهای مسلح در آمادگی كامل دفاعی و رزمی بسر می برند.

نماینده ولی فقیه در استان مركزی بیان كرد: موفقیت های چشمگیر ایران اسلامی در عرصه های مختلف علمی، اجتماعی، اقتصادی، رونق تولید و تولید رادیوداروهای مختلف و سلول های بنیادین بیانگر بی اثر بودن تحریم ها است.

آیت الله دری نجف آبادی در بخش دیگری ازسخنانش اظهار داشت: امام راحل با توكل بر خدا و پشتیبانی ملت، حاكمیت توحید، عدالت، اخلاق و ارزش های اسلام را در ایران بنیان گذاشت.

وی تاكید كرد امام راحل با پیروزی انقلاب اسلامی آرمان های پیامبر(ص) را در جهان احیا كرد كه بیداری اسلامی یكی از نتایج اثرگذار آن است.

امام جمعه اراك خاطرنشان كرد: مردم ایران اسلامی با مشت های گره كرده و با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی بار دیگر با آرمان های امام راحل تجدید میثاق می كنند.

517/559/ 684





:: برچسب‌ها: شیکاگو , ایتالیا , سرگرمی ,
:: بازدید از این مطلب : 434
|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: